Friday, October 9, 2009

jatuh cinta lagy;)

nk tawu tak, aku tetiba jatuh cinta dkat lagu aril- menatap matamu. syahduu jea dgr. HEHE.pdahal aku tak brapa nk mnat aril . ntah mcm mna aku bley sukaa ntah. . haihhhh. and skrg pon aku suka gyla dgr lgu kimia by melda ahmad. . sukaa gyla. ilove her voice laa !mmg syiokkk abesss ! i suka lirik lagu dyaa .

aku mula jatuh hati kepadamu
setelah kau kata cinta padaku
masing-masing dulu punya pasangan
akhirnya kita bersama
pertama kali kita bersua bertentang mata
terasa ada kimia di antara kita

kau kucup pipiku
kau bisikan cintamu
kau kata baby I love you
kau cairkan hati ku

bahagia,
kurasa,
disaat kita berdua bersama
memandang bulan terang
menyaksi bintang-bintang
kau seru akulah pelangi cintamu

besh kan lirik dya ? hee sukaaa <3

No comments:

Post a Comment