Sunday, November 22, 2009

hangout tat sunway;)

ary sbtue lpas, aku nan kengkawan yang laen plan na pegyy tenok senario tat sunway uh.
pkul 10 diana ngrn tehah dtg lue(awal seyh gyowg dtg).
c ain plak gyla bpk pye lmbt.
aduhh.
terpksa uh tguu.

tpat kul 10.45, abah memulakan perjalanan ke sunway ~
act, mama dgn abah na pegyy sunway.
dyowg kate na makan KENNY ROGGERS. (kononnye lae kn, pdhal na mngendap ap akoe wt tat sana. hee)

setibanya kami d sana, smua bwak haluan masing-masing.
ain n da geng pegy ke mana hala tah.
aku, tehah nan diana tros pegyy naek atas belyy tiket. !

huuh, agak terkezott apabila kamyy smpai d atas.
whoaa, rmy gyla owg queue na belyy tikett.
aku nan tehah tanpa uang masa kamy tros pegyy belyy tiket. !
aduhh. !

masee kamyy queue tue, terdetik aty na kol amer tye dy ad tat ane.
aduhh !
agy satu problem . dy kate yg dy bwu agon titow !
huhhh !
ameer, ingin ku ckik-ckik kao tao x. !

30 mnit pnat mnunggu ameer. at last dtg jugakk kao shygg.
whoaa. !
you look so HOWTT babeyh;)
hahha. !
tnpa m'buang masa, kmy mcox tat pwgm uh.(ahhah, ayat ta bule blah j)

____________________________________________________________________

1 jam 30 mnit kmudian..

movie dh pown abes. so kmy kuar lae membebaskan diri.
ahha.
tat luarr tue, akoe jmpa rmy owg yg aku knal.
adess ~
segan seyhh !

then, ttbe aku nmpk amer smbang nan sowangg gurl neyhh.
egt en sapee lae, gylaa bpk pye tinggi. ! tinggi daryy ameer uh.
upenye, EIYKAA !
EIYKAA kao cumil laeee.

tengah syiok-syiok smbangg !
mama kol tye ad tat ane. !
huhh. kacoo lyne j. !
mama ajak alekk.
soo aku un tnpa melawan ckp mama, cme leyh itot saje ckp dy.
wuu, ta shukeew nye hangout kalyy ny.
d cntrol fmilyy !

ameer , !
suwyy dearrr.
tapat spend tyme with eu lamee-lamee !
bb ta puass uh kuarr nan b ! whoaaa. !
;(


fullstop. the end
;(

No comments:

Post a Comment